computer-4484282_1920

MARKETING TWOJEJ TURYSTYCZNEJ MARKI – BEZPŁATNE WEBINARY


Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/klient.dhosting.pl/lemonandlim/justynawisniewska.pl/public_html/wp-content/plugins/auxin-elements/includes/classes/class-auxin-siteorigin-widget.php on line 163

STRATEGIA MARKETINGOWA TWOJEJ FIRMY

Zapraszam na cykl webinarów dla branży turystycznej.

Jeśli chcesz:

  • rozwijać swoją markę
  • zdobywać więcej klientów
  • profesjonalnie prowadzić swoje social media
  • dostać rzetelną  wiedzy
  • zainspirować się i zmotywować do Twoich marketingowych działań

Zapisz się na webinary.

Co tydzień inny temat, dużo wiedzy, pomysłów i wsparcia.

Startujemy od 20.01.2021!

 

WAKACJE 2021

Przed nami wakacyjny sezon. Kolejne lato z pandemią koronawirusa.
Jaki będzie  ten sezon? Co nam przyniesie, czy mamy szansę na sprzedaż naszych wakacyjnych ofert?

Turystyka bardzo po woli zaczyna ruszać.

Gdzie będziemy mogli polecieć?
Jakie oferty wybierają klienci?
Jak obsługiwać klientów w czasie pandemii?
Jak sprzedawać swoje oferty poprzez social media?

Opowiem Wam o moich doświadczeniach, spostrzeżeniach, zainspiruję do działania.

SOCIAL SELLING - JAK SPRZEDAWAĆ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH.

Podczas spotkania odpowiem na pytania:

Co to jest social selling?

Czy media społecznościowe sprzedają?

W jaki sposób zwiększyć sprzedać poprzez media społecznościowe - 7 wskazówek.

Pokażę przykłady postów, które sprzedają.

Zainspiruję do działania :)!

 

TURYSTYKA PERSONALIZOWANA

Na tym spotkaniu odpowiem na następujące pytania:

  • Co to znaczy turystyka personalizowana?
  • Jak tworzyć personalizowane, turystyczne oferty?
  • Pomysły na personalizowane wyjazdy i usługi.

Zainspiruję Cię do działania 🙂
Na koniec odpowiem na pytania uczestników i zaproszę do dyskusji.

WSPÓŁPRACA TURYSTYCZNYCH MAREK.

Podczas spotkania porozmawiamy  o możliwościach współpracy między turystycznymi markami.

Będziemy szukać odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób możemy połączyć siły, żeby stworzyć ofertę dostosowaną do dzisiejszej, pandemicznej rzeczywistości?

Przedstawię Wam moje pomysły na współpracę między turystycznymi markami.

Zainspiruję do działania :)!

 

JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANĄ SPOŁECZNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH?

Na tym spotkaniu odpowiem na następujące pytania:

  • Jak stworzyć strategię, która sprzyja zaangażowaniu Twoich fanów?
  • Jak angażować fanów do komentowania i udostępniania Twoich postów?
  • Pokażę przykłady postów, które budzą duże zainteresowanie i zaangażowanie społeczności turystycznych marek.

Zainspiruję Cię do działania 🙂 Na koniec odpowiem na pytania uczestników i zaproszę do dyskusji.

TRENDY TURYSTYCZNE W 2021 ROKU

Podczas tego spotkania powiem Wam jakie są trendy turystyczne w 2021 roku.

Opowiem, które kierunki będą cieszyć się popularnością wśród naszych rodaków.

Przedstawię pomysły na podróże dostosowane do obecnej sytuacji.

Zainspiruję do działania.

 

STRATEGIA MARKETINGOWA TWOJEJ FIRMY W NOWEJ, PANDEMICZNEJ RZECZYWISTOŚCI

Na tym spotkaniu odpowiem na następujące pytania:

  • Co to jest strategia marketingowa?
  • Po co  firmie potrzebna jest strategia marketingowa?
  • Etapy tworzenia strategii.
  • Jak stworzyć efektywną strategię marketingową dostosowaną do obecnej, pandemicznej sytuacji.

Oraz przedstawię Ci na konkretnym przykładzie strategię marketingową turystycznej marki.

  • Case study - Biuro Turystyczne lemon&lime

Na koniec odpowiem na pytania uczestników i zaproszę do dyskusji.

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM W CZASACH PANDEMII

Podczas tego spotkania będę omawiała następujące zagadnienia:

  • jak zapewnić dobrą komunikację z klientem
  • jak w obecnych czasach budować społeczność wokół swoje biura turystycznego, obiektu hotelarskiego, działalności pilota czy przewodnika
  • co komunikować swoim klientom?
  • pomysły na to jak komunikować/przedstawiać ofertę, którą masz, żeby zwiększyć jej sprzedaż
  • pomysły na świetną obsługę on-line
  • jak przenieść klienta ze świata off line do on line i sprawić żeby kupował Twoje oferty
  • jak przyciągnąć klientów w czasie pandemii?

5 POMYSŁÓW NA SPRZEDAŻ TWOICH TURYSTYCZNYCH PRODUKTÓW

Dzisiaj przedstawię Ci 5 pomysłów w jaki sposób możesz sprzedawać swoje produkty turystyczne poprzez:

  • stronę internetową
  • facebook
  • instagram
  • newsletter
  • stacjonarne biuro

Porozmawiamy o tym, jaki kanał jest najlepszy dla Twojej marki.

Dowiesz się jakie działania możesz wprowadzić już teraz, żeby utrzymać kontakt
i finalnie doprowadzić to tego, że Twój fan stanie się Twoim idealnym klientem.

Opowiem Ci z własnego doświadczenia, które działania generują najwięcej zainteresowania i sprzedaży.

10 NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANYCH BŁĘDÓW NA INSTAGRAMIE

 

Na tym spotkaniu zajmiemy się instagramem.

Najpierw  opowiem czy i kiedy warto mieć konto na instagramie?

Później wskażę 10  najczęściej popełnianych  błędów w prowadzeniu  konta
na instagramie.

Przedstawię Ci moje propozycje na uporządkowanie swojego instagramowego konta.

A na koniec zrobię małe zadanie i dam Ci kilka fajnych rozwiązań ułatwiających prowadzenie instagrama.

STORYTELLING W TWOICH SOCIAL MEDIACH

 

Na tym webinarze dowiesz się co to w ogóle jest storytelling.

Czy i do czego storytelling  jest potrzebny w Twojej strategii marketingowej?

Podpowiem Ci jak wykorzystać storytelling w Twoich social mediach.

Dowiesz się o czym i jak opowiadać żeby sprzedawać.

Odpowiem na pytanie czy każda  firma potrzebuje opowieści.

Dostaniesz ode mnie też trochę inspracji i pomysłów na Twoje firmowe, historie.

 

5 WSKAZÓWEK JAK NAPISAĆ DOBRĄ OFERTĘ TURYSTYCZNEGO PRODUKTU.

 

 

  • Na spotkaniu przedstawię 5 wskazówek budowania dobrej oferty.
  • Na konkretnym przykładzie stworzymy dobrą ofertę dla Twojego turystycznego produktu.
  • Pokażę kilka  dobrze napisanych turystycznych ofert.

JAK BĘDĄ WYGLĄDAŁY SPOTKANIA?

Co tydzień w środę od godziny 9.00 - 10.30 poprowadzę spotkanie na żywo na platformie ZOOM.
Spotkanie będzie miało formę wykładów połączonych
z prezentacji. (około 70 minut)
Na koniec każdego spotkania będzie możliwość zadawania pytań, włączenia się do rozmowy (około 20 minut).
Każdy uczestnik po spotkaniu dostanie plik materiałów na mejla, który poda przy rejestracji.

JAK SIĘ MOŻNA ZAPISAĆ NA WEBINARY?

Zapisu na webinary dokonujesz poprzez rejestrację w poniższym formularzu.

Wystarczy wpisać tylko imię i swój adres email.

 

JAK NALEŻY SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO UCZESTNICTWA W WEBINARACH?

  • zarezerwować sobie czas w środę między 9.00 - 10.30
  • przygotować coś do pisania oraz do picia (herbatę, kawę :))
  • zainstalować aplikację ZOOM na telefonie lub komputerze
  • kilka minut przed godziną 9 wejść do pokoju na ZOOMie (link do spotkania wyślę dzień wcześniej)
  • pozytywnie się nastawić, być otwartym/otwartą na wiedzę i inspiracje 🙂

 

KIM JESTEM I DLACZEGO ORGANIZUJĘ WEBINARY.

Nazywam się Justyna Wiśniewska i jestem właścicielką Butikowego Biura Podróży lemon&lime oraz firmy doradczej Marketing Twojej Turystycznej Marki. Uwielbiam swoją pracę, klientów i wyjazdy, które organizuję. Moja firma, pomimo pandemii, działa i rozwija się. Już w listopadzie zeszłego roku ułożyłam strategię działań i rozwoju mojego biznesu.
W tym momencie większość wyjazdów jest już sprzedana. Jestem dobrą marką, którą uwielbiają klienci, a niektóre z moich wyjazdów sprzedają się w ciągu kilku godzin. Założyłam Klub Podróżników - działający on-line, prowadzę bloga

www.zmiejscanamiejsce.pl.

Biorę udział oraz sama inicjuję Spotkania Podróżnicze. Napisałam e-booka "Podróżowanie z małym dzieckiem", organizuję kobiece wyjazdy w różne części Europy. Od wielu lat inspiruję i pomagam w rozwoju ich biznesów. Mam dużo pozytywnej energii i głowę kreatywnych pomysłów.

W ciągu 11 lat prowadzenia swojego biura zostałam zaproszona do napisania artykułu lub udzielenia wywiadu
dla następujących osób:

Ola Budzyńska - Pani Swojego Czasu.
Agata Dutkowska - Latająca Szkoła.
Agnieszka Czmyr-Kaczanowska i Joanna Gotfryd - Portal Mamo Pracuj.
Anna Piwowarska - książka: "Autentyczność przyciąga".

Byłam gościem - bohaterką na Kobiecych Kręgach Agaty Dutkowskiej.
Tworzyłam grupy mastermindowe dla kilkuosobowych grup.
Udzieliłam wywiadu dla Radia Zachód oraz zostałam zaproszona do nagrania podcastów przez Paweł Ptaszyński i Jarosław Nieradka.
Zostałam zaproszona do rozmowy, która została opublikowana przez lokalną gazetę "Przełom".

W dobie pandemii pomagam firmom wprowadzać nowe, innowacyjne produkty.  Udzielam konsultacji marketingowych oraz jestem wsparciem dla kilku biur podróży.
Kiedyś nie lubiłam sprzedawać swoich usług i produktów, teraz to uwielbiam. Czasami moje wyjazdy sprzedają się w ciągu kilku godzin. Mam sporo lojalnych klientów, którzy systematycznie korzystają z moich ofert.

Chciałabym dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Na swoim przykładzie wiem, że dobra strategia marki, systematyczne działania, dobre treści, doskonałe umiejętności prowadzą do sukcesu.
Zapraszam Cię na cykl webinarów, w których dzielę się tym czego nauczyłam się przez 11 lat prowadzenia swojego kameralnego biura turystycznego.
Gwarantuję, że to będzie dla Ciebie dobry czas zdobywania nowej wiedzy, pomysłów i inspiracji.

Zapisz się już dzisiaj!

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *